Tv Reklamlarının akılda kalıcılığını sağlayan unsurlar; yaratıcılık, kolay anlaşılırlık ve özgünlüktür.
Doğru hazırlanmış bir tv reklamı mutlak suretle potansiyel müşterileri, gerçek müşteriye dönüştürecektir.
Reklam filmi çekimi 3 aşamadan oluşmaktadır.
Re-prodüksiyon, yapım öncesi müşterinin iyi dinlenmesi ve anlaşılmasıyla alakalı olan, işin en temel kısmıdır. Hedef kitle analizleri, tasarımlar ve senaryo bu aşamada şekillenir.
Prodüksiyon aşamasında, kağıt üzerinde hazırlıkları tamamlanmış olan işler hayata geçirilir. Görsel stok için çekimler gerçekleştirilir. Çekime gerek görülmeyen durumlarda projeye uygun stok görüntüler seçilir. Tasarımcılar, proje için özel tasarımlar gerçekleştirir ve motion grafikler hazırlanır.
Projenin ses&müzik prodüksiyonu ve kurgu&montajı ise son aşama olan Post Prodüksiyon’da hayata geçirilir. Hazırlanan iş müşteri onayına sunulur. İstek halinde revizeler gerçekleştirilir ve iş teslim edilir.